sobota, 6 grudnia 2014

Różowe Święta

Różowy nie specjalnie kojarzy mi się ze Świetami Bożego Narodzenia, wiec zrobienie kartki świątecznej w tym kolorze było dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Różowy kojarzy mi sie z księżniczkami, które tak kocha moje dziecko, wiec pomyslałam sobie, ze księżniczki tez mogą obchodzić święta i tak oto powstała różowa kartka świąteczna ze słodka księżniczka Tilda w roli głównej :)
I can't really think of pink Christmas, so creating pink Christmas card was a rael challenge for me. For me pink is princess's exclusive color, because of my little one who loves them so much. That's why I thought about card with little princess celebrating pink snowy Christmas and this is how sweet princes Tilda became main character in my card :)









Challenges:
Christmas in pink Totally Tilda a challenge
winter in snow - stampandcreatewithmagnolia






2 komentarze:

  1. Very pretty! Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create! Good luck,
    Rene :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card hela but lacking a bit of festive spirit for our challenge never the less it's gorgeous
    Hugs Susie from Totally Tilda xx

    OdpowiedzUsuń